Search
Close this search box.

Marrëveshje Bashkëpunimi midis Kolegjit Universitar të Biznesit dhe Agjencisë Kombëtare të Pyjeve (AKP)

Detajet

📌Në kuadër të përgatitjeve për shpalljen e vitit 2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ si “Viti Shqiptar i Pyjeve ”🌲Agjencia Kombëtare e Pyjeve e përfaqësuar nga Drejtori i Përgjithshëm Z. Artur Kala, lidhi marrveshje bashkëpunimi me Kolegji Universitar i Biznesit përfaqësuar nga Rektori Prof. Dr. Prof. Dr Ylber BEZO – Rektor Kolegji Universitar i Biznesit.
Bashkëpunimi do të përfshijë:
1️⃣ Angazhime të përbashkëta në kuadër shpalljes së vitit 2024 si “Viti Shqiptar i Pyjeve” në aktivitetet promovuese ndërgjegjësuese që do të ndërmeren.
2️⃣ Ofrimin e kapaciteteve njerëzore për organizimin e aktiviteteve të përbashkëta, si leksione të hapura, seminare, trajnime, simpoziume dhe konferenca shkencore.
3️⃣ Ofrimin nga ana e AKP Agjencia Kombëtare e Pyjeve, zhvillimin e vizitave studimore dhe praktivave të studentëve të Kolegjit Universitar të Biznesit.
4️⃣ Hartimin, konkurimin dhe zbatimin e projekteve me interes të përbashkët.
5️⃣ Pjesëmarrjen reciproke të palëve si partner bashkëpunimi në aktivitete publike.
6️⃣Promovimin reciprok të veprimtarive të përbashkëta dhe arritjeve në fushën e administrimit të pyjeve nga ana e AKP dhe arritjeve shkencore të KUB.
Në vijim Z. Artur Kala mbajti një leksion të hapur me stafin akademik dhe studentë të Kolegjit Universitar të Biznesit mbi rolin e Agjencisë Kombëtare të Pyjeve dhe sfidat e sektorit pyjor në kuadër të ndryshimeve klimatike, zbatimin e axhendës së gjelbër, problematika të administrimit të pyjeve, etj.
Takimi u karakterizua nga diskutime dhe komente nga student dhe stafi akademik.
Në ditët në vazhdim AKP do të finalizojë marrëveshje bashkëpunuese me aktorë të tjerë të rëndësishëm për sektorin pyjor.

#KolegjiUniversitariBiznesit
#AgjenciaKombëtareePyjeve
#MinistriaeTurizmitdheMjedisit
Facebook
Twitter
LinkedIn

Ky sajt interneti përdor Cookies!

Duke klikuar “Prano të gjitha”, ju pranoni ruajtjen e skedarëve të personalizimit në pajisjen tuaj për të përmirësuar navigimin në faqe, për të analizuar përdorimin e sajtit dhe për të ndihmuar në përpjekjet tona të marketingut.